Weekend

publicerat i

Efter spinningen ville jag och Sarah kolla på tv så vi tog varsitt löpband och gick 30 min! Sen gym på det! Fan va duktiga vi börjar bli!
Efter träningen gick jag till tk's jobb och hämta bilen och åkte hem för en snabb dusch innan mamma och jag åkte för att stor handla. Givetvis va jag hur hungrig som helst eftersom jag inte käka frukost och hann bara ta en frukt innan vi drog till Coop, så jag lagade lite käk när vi kom hem igen. Nu sitter jag iaf hos Tk, han har dragit till samlingen och jag och hans pappa ska väl också snart åka för att titta! Vinner inte kungsör nu så är dem sämre än vad jag trodde!
Ikväll ska jag och min pojke mysa, äta på Max och sen något onyttigt! :)

(Något som gör mig jävligt glad är att världens snyggaste kvinna kan även bli så där ful) det finns en Gud trots allt!




/C

Kommentera inlägget här :