candy shop

publicerat i Allmänt;
leagt i sängen ända sen jag kom hem från stockholm, och kollat på gossip girl, ganska skönt! 
haha jag, claes och mamma har börjat spelat ett spel, claes hade nött idag frå kl 13 till typ 18 idag och kommit till level 20 sen så ska han "fuska" och hela spelet ställs om till noll och han får börja om, han hade byggt sjukaste byn. hahahahaha dog. han var helt förkrossad. så nu är min by finast igen!
kom precis ut ur duschen så känner mig som en människa igen, tråkigt hur folk kan förändras på bara en dag, från världens bästa till ja jag vet inte vad? vad är det för fel på folk i denna stad? trött jag blir, orkar inte!
 
nu ska jag köpa masssssa godis till mig och min pappa så vi kan moffa sönder nu när mamma inte är hemma =) 
drar iväg ett inlägg innan jag ska sova sen också!
 
talk soon, 

Kommentera inlägget här :