to the capital

publicerat i Allmänt;
Påväg till sotckholm, tåget går om några minuter. 
Ska bli gott att äta när jag kommer fram, sjukt hungrig. Sen ska jag träffa min föräldrarmötes grupp och planera inför vårt föräldrarmöte vi ska ha idag. FUN! indeeed. 
Jag tror jag slutar halv 5 idag, vilket kommer bli otroligt segt, men kan ju alltid ta 17.25 tåget hem då med mina killar så dem inte behöver sakna mig för mycket.. =) 
det är bara denna skoldag och imorgon sen har jag "lov" ett par dagar, närmare sagt ända fram till onsdag nästa vecka, (skola tors-fre) kunde man inte bara få va ledig en hel vecka ist? nej nu ska vi inte klaga, bättre med lite ledigt än ingenting alls.. kanske får tid att umgås emd min fina då. :) 
 
igår hängde jag med J hela dagen, förutom när jag tog en timmes lång promenad med hunden eller aa det var med gizmo som va ute och gick med mig..
. vilket var skönt att slippa henne ett tag. bra dag igår! 
just ja, vi bakade en äppelkaka och gjorde mat också. duktig jag är!! 
nej nu ska jag se lite gossip girl. inget bättre för mig liksom!
 
talk later! 
 

Kommentera inlägget här :