I´d rather be with you

publicerat i Allmänt;
Sitter på tåget hem och försöker plugga så jag inte har något att göra till helgen då det vankas jobb. 
Och ni kan ju bara gissa hur glad jag blev när jag får en bild på super gizmo av J och skriver, 
"Jag saknar min gudmor" ja gizmo jag saknar dig och din mamma också, väldigt mycket!
så efter jag fått det så skrev jag ganska snabbt till min faster och säger att jag och J käkar hos henne som vi alltid gjorde förr. Så när jag kommer till Eskilstuna så ska jag dit direkt och käka och mysa, sen förmodligen hem till TK och sova om jag orkar, ledig dag imorgon =)
BTW celcius drycken var väldigt väldigt äcklig. fall mig inte alls i smaken
 
Skolan idag var väldigt intressant och rolig, haha! min klass är bara bättre än bäst. Har alltid nära till skratt när jag är med dem. På ena bilden kan ni se hur en i min klass har peruk på sig för att verkligen gå in som sin kvinnliga roll som Stina. Bra jobbat säger jag bara simon! 
 
Sitter just nu på tåget, ett gammalt tåg som man inte kan koppla upp sig på internet vilket gör att jag kör genom iphones wifi vilket suger så bilderna kommer sen! =) 
 
 
 

Kommentera inlägget här :