Stockholm Stockholm Stockholm staden

publicerat i Allmänt;

Imorse när jag gick ut till bilen så va det nästan så man börja sjunga "var är Bilen? den brukar vara där" typ .... stackars bil, dock va jag duktig och grävde fram den så jag kunde åka och möta Sarah! 
Men just nu sitter jag på tåget som snart ska ta mig till Stockholm, är lite halv mör i kroppen efter morgonens träningspass antar att det kommer kännas värre imorgon, dock är träningsvärk skönt och bra, för då vet man att man har tränat ordentligt  sitter och trycker i mig lite melonsallad och ska smaka om celsius drickan är så god som alla säger. Sitter även och skriver ett PM om Palestina-Israel konflikten, vilka hejar ni på? Frågar du Johanna i min klass så är den frågan ganska självklar... Hoppas jag skrev dem i rätt ordning nu ifall Johanna skulle läsa.. 
Direkt när jag kommer till skolan vankas det käk med min grupp iallafall! hur hungrig som helst!

 

/C

 

 

 

"VAR ÄR BILEN?? DÄÄR ÄR BILEN, UNDER ALL SNÖ"
 
 
 
Nej jag är inte snygg när jag tränar, och nej jag har inte fixat mitt hår. just so you know 

Kommentera inlägget här :