Im back!

publicerat i

Har hänt så mycket den senaste tiden att jag inte ens hunnit skrivit av mig! Året börja bra, skickade in min jobbiga A-uppsats som blev godkänd vilket är sjukt skönt! Skolan rullar på och hoppas det kan sluta snöa så SJ kan börja leverera igen. Är snart i Stockholm för en eftermiddag i skolan med min grupp, vi ska ha ett gruppseminarium sen käka sen hem och träna! Nya Actic är bättre än vad jag trodde! Skönt att komma igång igen, märkt när jag inte tränar så blir jag trött, grinig och blir sjuk väldigt lätt vilket suger för det känna som jag är det hela tiden.. ! Just ja, hittat förmodligen världens finaste kille också som gjorde tillsammans med mig en sjukt god fruktsallad igår, det resulterade i att jag åt nästan allt och fick ont i magen efter.. Aldrig tur!

Nej nu ska jag vara effektiv och läsa skolans värdegrund de sista sidorna, wohoo!

/C

Kommentera inlägget här :