Upp och hoppa ligg inte och dra dig du och jag måste fånga dagen

publicerat i

Ligger i sängen relativt nyvaken och jävligt pigg, det lönar sig att somna 21.15 på kvällarna. igår när jag kom hem gjorde jag så lite som möjligt faktiskt, umgicks lite med mamma, käkade och kollade lite tv. En ny favorit har blivit keso och bär, hur gott?!
Idag är det kort dag i skolan, går mellan 12.30-15.45, så 10.07 åker jag från Eskilstuna! efter det ska jag nog bara hem och plugga, somna tidigt igen, ledig fredag vilket är sjukt skönt. Hoppas det är lite fint väder så man kan se Tks match på fredagskväll..
Nej nu ska jag gå upp, packa väskan och bege mig mot stan, ett morgon pass på gymmet står på schemat!
Vissa tar till fitnessfighten, vissa personliga tränare, andra tar tag i det själva, men jag ska ju alltid vara värst så jag tog hit en riktig finsk militär, de ni! Där är det ingen lekstuga! nej nu måste jag upp eftersom jag ska möta upp Aspen 07.40 utanför gymmet!

/C

Kommentera inlägget här :